Як отримати продаж в інтернеті за допомогою SEO просування

Кращий спосіб підготуватися морально до продажу в 2020 році - це почати все з чистого аркуша. Прямо зараз забудьте, що вже було досягнуто або, навпаки, не вдалося, і викиньте весь багаж розчарувань, накопичених за попередній рік. Уявіть собі, що стартуєте з нуля, і подумайте про те, як заново вибудувати стратегію просування. Це дійсно ключове питання.

У малого бізнесу зазвичай обмежені ресурси (фінанси і час), тому акцент робиться на цінності і суті продукту. Багато дрібних компаній поки тільки колами ходять навколо маркетингу, намагаючись щось зробити по дрібницях, хоча краще зробити одну річ, але дуже добре. Спробуйте уникнути подібної пастки в наступному році.

Аналіз трендів, їх можлива інтеграція в ваше просування

Якщо ви сумніваєтеся, що таке «одна річ, яку потрібно добре зробити », то розумійте під цією фразою упор на перспективні бізнес-тренди (наприклад, розвиток шляхів продажу та/або електронна комерція). Отже, що ж враховувати?

• Такі цілі, як інформованість про бренд, залученість клієнтів, плюс напрацювання репутації - все це дуже добре, але для маленьких компаній стане дорогою надмірністю, тим більше, якщо їх бізнес величезних доходів не приносить.
• Мета малого бізнесу можна цілком чітко окреслити, якщо ви усвідомлюєте, що чекаєте в результаті, а також проаналізувати, як і наскільки ви зможете інтегрувати перспективні бізнес-тренди в свою готову стратегію просування.
• Кампанії по просуванню можна в процесі постійно переглядати й удосконалювати шляхом дослідження і тестування цін, пропозицій, наповнення веб-сайту, каналів збуту, зворотного зв'язку - всього, що ви вважаєте за потрібне і істотним.

Замовити SEO у Києві в EMBO Studio.

Просування сайтів у Києві маркетинговий супровід.

Перед замовленням послуг можете переглянути наше портфоліо по розкрутці сайтів.

Планування маркетингових дій на 2020

Проведіть ревізію ваших стратегії, а також пройшли і діючих кампаній, задавши собі питання:

соціальні медіа - це весело і цікаво, але віддача в плані доходів невелика. Чи слід залишити все, як є, або ж варто змінити контент для більш продуктивного виявлення потенційних покупців і просування електронної комерції? Чи потрібно періодично запускати акції типу «тільки для Twitter», Щоб побачити, спрацюють вони?
Наша SEO-кампанія привернула трафік, але у нас дуже мало клієнтів, приходять через сайт. Чи варто повторити дослідження ключових слів і виявити слова з високим потенціалом конверсії (скажімо, longtail-ключові)?
Наша електронна кампанія позитивно сприйнята передплатниками, оскільки там містилося чимало дійсно корисної інформації. Як удосконалити цю кампанію, щоб спокушати передплатників більш «смачними» пропозиціями?

Відповіді вам знадобляться для скрупульозної розробки вашої тактики з метою пробудження інтересу у клієнтів. Також виключіть зі стратегії дії, не виправдовує себе і не приносять очікуваних результатів. А ще дуже важливі щоквартальні огляди та оцінки. Сміливо експериментуйте і тестируйте нові підходи, але не залишайте їх в режимі «автопілота» на довгий час, що може привести до аварії.

Фінальні штрихи для вашої стратегії

Не забудьте перевірити роботу таких простих, але дуже важливих функціональних деталей:

• Перевірте, як відстежується форма відправки на веб-сайті і телефонні запити, і наскільки безперебійно працюють всі канали зв'язку в обох напрямках в цілому.
• Продумайте, як відсіяти потенційних покупців від просто відвідувачів; цей процес можна назвати «клієнтської валідація». наприклад, половина заповнених онлайн-форм (для реєстрації або інформації) є спамом або запитами по обслуговуванню, а не інтересом можливих покупців. Якщо ви їх не відсортуєте, а звалите все в купу, то при вигляді обсягу отриманих повідомлень у вас створиться ілюзія хорошою віддачі від кампанії.
• Перевірте послідовність виконання маркетингових кроків протягом всього процесу продажів. Це особливо необхідно для компаній з довгим циклом продажу: наприклад, для них дію, запущене в січні, може привести нового покупця лише в жовтні.

Залишити коментар:

За бажанням додайте зображення (Лише JPEG)